Wij verzamelen en delen geen privacy gevoelige informatie via deze website en gebruiken alleen noodzakelijke, functionele cookies. Deze helpen de website bruikbaarder te maken, door basisfuncties als paginanavigatie en toegang tot beveiligde gedeelten van de website mogelijk te maken. Zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.
Wie zijn wij?
Wij zijn uw onafhankelijke hypotheekspecialist, wij werken samen met diverse makelaars. Conform de Wet Financieel Toezicht kunnen wij adviseren over en het bemiddelen in financiële diensten en producten. Bij deze dienstverlening aan klanten verwerken wij een veelheid van persoonsgegevens.
Waarom dit statement?
Wij zijn ervoor verantwoordelijk jouw persoonsgegevens zo goed mogelijk te beschermen. Wij moeten daarbij voldoen aan de eisen van de privacyregelgeving. Wij willen o.a. transparant zijn over de soorten gegevens die wij verwerken, de doelen voor de verwerking, met wie wij gegevens delen en welke rechten je hebt ten aanzien van jouw eigen gegevens. In dit Privacystatement informeren wij je hierover. Heb je na het lezen van dit document nog vragen? Neem dan contact met ons op.
1. Soorten gegevens
Afhankelijk van onze dienstverlening verwerken wij (mogelijk) de volgende persoonsgegevens van je:
2. Doelen van verwerking van gegevens
Afhankelijk van onze dienstverlening verwerken wij je persoonsgegevens gericht op de o.a. de volgende activiteiten in onze onderneming:
3. Rechtsgronden voor verwerking gegevens
Wij gebruiken tenminste een van de volgende gronden voor de verwerking van je persoonsgegevens:
Voor de behartiging van onze gerechtvaardigde belangen in het kader van onze bedrijfsvoering of die van een derde. Wij maken hierbij steeds de afweging tussen jouw belangen en die van ons. Onze belangen betreffen onder andere de zorgvuldige uitvoering van overeenkomsten met jou, het onderhouden en eventueel uitbouwen van onze klantrelatie via eventueel direct-marketing en/of profilering gericht op marketing.
4. Opslag en bewaartermijn van persoonsgegevens
Wij bewaren je persoonsgegevens alleen zolang en voor zover wij deze nodig hebben. Gegevens die wij noodzakelijkerwijs nodig hebben bewaren wij in ieder geval gedurende de looptijd van onze relatie of overeenkomst. Als onze relatie of overeenkomst eindigt dan bewaren wij de gegevens gedurende de wettelijke bewaartermijnen die voor ons gelden.
5. Informatie, wijziging en bezwaar
Je hebt specifieke rechten ten aanzien van de verwerking van uw persoonsgegevens. Hierover kan je altijd contact met ons opnemen. Dat geldt zeker ook voor de volgende onderwerpen:
Vragen over de inhoud van dit Privacy Statement.
Let op: Het kan zijn dat wij niet in alle gevallen tegemoet kunnen komen aan een verzoek. Als dit het geval is zullen wij je dit gemotiveerd laten weten.
6. Beveiliging van je gegevens
Wij hebben adequate technische en organisatorische maatregelen getroffen om je persoonsgegevens te beveiligen.
7. Verstrekken van gegevens aan derden
Wij verstrekken je persoonsgegevens niet zomaar aan anderen. Dat mogen wij wel doen als je ons daarvoor toestemming hebt gegeven, als wij daartoe verplicht zijn op grond van de wet of een rechterlijke uitspraak, of als zo'n de verstrekking ten dienste staat van onze doeleinden van de verwerking van persoonsgegevens.
Voor de uitvoering van onze bedrijfsvoering en afhankelijk van de verleende diensten aan je verstrekken wij je persoonsgegevens mogelijk wel aan de volgende personen of partijen:
8. Wijzigingen van de Privacy Statement
Het kan voorkomen dat wij dit Privacy Statement in de toekomst wijzigen. Op onze website vindt je steeds het meest actuele statement.
9. Klachtrecht
Ben je het niet eens met de wijze waarop wij jou persoonsgegevens verwerken of omgaan met je rechten als klant? Neem dan in ieder geval contact met ons onze functionaris gegevensbescherming.
Je kan ook een klacht indienen bij de Autoriteit Persoonsgegevens. Kijk daarvoor op www.autoriteitpersoonsgegevens.nl